Právo

Prodej, darování a směny nemovitostí

Zajistíme pro Vás kompletní právní a ekonomické poradenství související s prodejem, darováním a směnou nemovitostí. Vyžádáme a zkontrolujeme veškeré potřebné listiny z katastru nemovitostí. Vypracujeme pro Vás kupní, darovací a směnné smlouvy včetně souvisejících návrhů na vklad práv do katastru nemovitostí. Zajistíme realizaci advokátní úschovy finančních prostředků a jejich vyplacení příjemcům v souladu s uzavřenou smlouvou. Pomůžeme Vám s veškerou související agendou, například s vypracováním geometrického plánu, zpracováním daňového přiznání pro účely daně z nabytí nemovitých věcí či se znaleckým oceněním převáděných nemovitostí pro účely finančního úřadu v případech, kdy je vyžadováno. Do smluv zapracujeme Vaše další požadavky, například úpravu předkupního práva, věcných břemen nebo zástavních práv.


Co je součástí služby

  • kontrola stavu převáděných nemovitostí dle aktuálního stavu zapsaných údajů na příslušném listu vlastnictví
  • vyžádání geometrických map, nabývacích titulů a ostatních potřebných listin z katastru nemovitostí
  • posouzení aktuálního stavu nemovitosti a návrh vhodné smluvní konstrukce
  • zapracování požadavků banky/ poskytovatele úvěru do smluv v případě financování koupě prostřednictvím hypotečního úvěru
  • zajištění advokátní úschovy finančních prostředků a listin v souvislosti s převodem nemovitosti
  • zastoupení v katastrálním řízení při vkladu smluv do katastru nemovitostí
  • vypracování znaleckých posudků na nemovitost
  • vypracování daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí
Nemovitosti pro podnikatelské účely
Potřebujete-li právní radu ohledně nákupu či prodeje nemovitosti pro firemní, tedy podnikatelské účely, veškeré potřebné informace naleznete zde.

Jak službu dodáváme

Abychom Vám mohli navrhnout službu na míru, která bude splňovat Vaše požadavky, je třeba se na úvodní osobní schůzce domluvit na konkrétním úkolu, který nám zadáte k řešení. Prostudujeme podklady, připravíme veškerou potřebnou dokumentaci a navrhneme Vám nejvhodnější a nejrychlejší řešení.

Časový horizont

Kontrola stavu převáděných nemovitostí, vyžádání potřebných podkladů z katastru nemovitostí a vypracování konkrétního typu smlouvy našimi odborníky je otázkou několika dnů. Konkrétní časový horizont závisí na rozsahu činností, který pro Vás budeme zajišťovat.

POŠLETE NÁM POPTÁVKU

Poskytujeme poradenství v oblasti práva, daní, auditu a outsourcingu. Pomůžeme Vám.

* Povinné pole


Dokumenty ke stažení